ŠPD kreće sa primjenom novih programa i aplikacija koje će unaprijediti njegov rad i poslovanje

Napisano od strane

U ponedjeljak 11.11.2024.g u Podružnici “Šumarija” Bosanski Petrovac održana je redovna sjednica Stručnog kolegija. Veći dio sjednice odnosio se na izvršenje šumsko-uzgojnih radova i proizvodnje za mjesec oktobar i period januar oktobar 2024. godine.

Članovi Stručnog kolegija ŠPD-a izrazili su svoje zadovoljstvo realizacijom šumsko-uzgojnih radova, realizaciom Plana sakupljanja sjemena i realizacijom otpreme šumskih drvnih sortimenata. Stručni kolegij konstatirao je da je Podružnica “Rasadnik” Cazin za potrebe jesenjeg pošumljavanja, do sada isporučila 535.000 sadnica, te da se očekuje da Plan jesenjeg pošumljavanja u cjelosti bude realiziran do kraja novembra ove godine. Plan sakupljanja sjemena, također je uspješno realiziran i do sada je prikupljeno ukupno 6.665 kg sjemena od čega 1.781 kg šišarica i 4.884 kg plodova. Otprema šumskih drvnih sortimenata za oktobar 2024. godine realizirana je sa 103%. Od planiranih 41.051 m3 otpremljeno je 42.264 m3 svih drvnih sortimenata. Konstatirano je također da su stavljena pogon dva nova kamiona kipera u Podružnici “Građenje, mehanizacija i održavanje” Bosanski Petrovac te da isti rade u punom kapacitetu.

Stručni kolegij je također konstatirao da je kompletirana prva faza aplikacije sistema za praćenje proizvodnje šumskih drvnih sortimenata koju je razvio Sektor informatičkih poslova ŠPD-a. Aplikacija obrađuje faze doznake, primke i otpreme šumskih drvnih sortimenata. Prva faza u potpunosti je završena, a testiranje je pokazalo da aplikacija izvrsno radi i kao takva je općeprihvaćena od strane radnika koji vrše doznaku stabala. Aplikacija omogućuje mapiranje geografskih lokacija svakog pojedinog stabla, što je preduslov za uvođenje standarda koje nameće Europska unija. Pored toga, aplikacija za praćenje proizvodnje pruža i puno bržu i efikasniju obradu podataka što Preduzeću donosi i određenu ekonomsku korist.  Na sjednici je dalje konstatirano da je otpočeo i proces digitalne transformacije administracije ŠPD-a pomoću Sistema za upravljanje dokumentima (Document Management System ili DMS).

Document management solutions

Sistem za upravlanje dokumentima služi uspostavljanju poslovanja koje se ne bazira na papiru. Poslovanje bez papira podrazumijeva da se kompletan ciklus nekog dokumenta održi elektronski i bez potrebe ispisivanja na papir u bilo kojem trenutku. Na takav način, dokument kada nastane u računaru, sprema se u DMS gdje se preko slanja i dijeljenja sa kolegama, kupcima ili klijentima, obrađuje i završava. DMS se koristi i kao digitalni arhiv gdje možemo trajno pohraniti sve naše važne dokumente, sigurno i povjerljivo. Sistem za upravljanje dokumentima u ŠPD-u osmišljen je od strane zaposlenika Sektora informatičkih poslova i trenutno je u testnoj fazi koja će trajati do početka januara 2025. godine, kada bi trebao biti implementiran u ŠPD “Unsko-sanske šume” d.o.o Bosanska Krupa.  

Zadnja izmjena: 15. 11. 2024.